Bereikbaarheid

Anno 2016 is het voor veel bedrijven belangrijk om 24 uur per dag bereikbaar te zijn zodat zij actie kunnen ondernemen op verschillende m
eldingen. Denk hierbij aan bouwbedrijven, woningcorporaties of andere bedrijven waarbij het noodzakelijk is om bereikbaarheidsnel en correct actie te kunnen ondernemen op incidenten en onregelmatigheden.

Het ServiceCentre van AAS wordt continu bemand door ervaren medewerkers die goed op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen binnen uw branche. Door onze jarenlange ervaring op het gebied van calamiteitenondersteuning kunnen we goed inschatten of meldingen urgent zijn, en wat voor actie hier op moet worden ondernomen. AAS biedt een groot scala aan mogelijkheden voor de bereikbaarheidsdiensten. Elke klant is uniek, en behoeft een eigen procedure voor de meldingen die binnenkomen. In het ServiceCentre beschikken wij over een moderne elektronische telefooncentrale waarbij de gesprekken worden opgenomen, en deze op aanvraag door u kunnen worden teruggeluisterd. U ontvangt per dag gratis rapportages van de binnengekomen meldingen.

AAS verzorgt voor meerdere woningcorporaties, installatie – en bouwbedrijven de 24 -uur bereikbaarheidsservice. We vinden het belangrijk om betrokken te zijn bij onze klanten en denken actief met hen mee. Samen proberen we de beste oplossingen te vinden om uw klant centraal te stellen, want uw klanten zijn onze klanten.

Graag nodigen wij u uit in ons ServiceCentre zodat we u kunnen overtuigen van onze professionaliteit, lokale betrokkenheid en flexibiliteit.